Vrste spletnih strani

Na voljo so spletne strani vseh vrst. Od spletnih trgovin, katalogov, portalov, običajnih strani, vizitk pa do učilnic. Izdelane so po vaši meri in vaših željah!

V čem se izdeluje spletne strani?

Spletne strani se izdelujejo v najbolj razširjenjem CMS sistemu imenovanem WordPress. Uporablja ga približno 43% spletnih strani, medtem ko njegov delež na področju CMS znaša več kot 63%.

Se s stranmi lahko upravlja?

Da! Da lahko preprosto upravljate s spletno stranjo, njeno vsebino, je tudi eden izmed glavnih ciljev pri izdelavi spletnih strani. Seveda pa za to z največjim veseljem poskrbimo mi in se vi lahko v miru posvetite ostalim stvarem.

Se lahko za stran naredi različne nivoje upravljanja?

V kolikor bo spletno stran upravljajo več ljudi hkrati, se zanjo lahko naredi tudi različne stopnje upravljanja pri čemer vsaka stopnja nudi različne možnosti v dogovoru z vami.

Kaj vključujejo poročila o spletnih straneh?

Poročila vključujejo pregled aktivnosti izvedenih na vaši spletni strani, njeno zdravje, predloge za izboljšave, posodobitve in ostale zadeve.

Kaj vključuje vzdrževanje spletnih strani?

Vzdrževanje se deli na tehnično in vsebinsko. Tehnično vzdrževanje vključuje posodobitve spletne strani kot tudi izdelavo ali delo na obstoječi postavitvi in delovanju. Vsebinsko pa vključuje delo z vsebino spletne strani v celoti.

Se izdela za spletne strani tudi varnostne kopije?

Tako je. Varnostne kopije za vaše spletne strani se prav tako hranijo po dogovoru z vami.

Kaj vključuje SEO pri izdelavi spletne strani?

SEO pri izdelavi spletne strani pokriva tako imenovani “on site” SEO z 1 izbrano ključno besedo za posamezno stran v dogovoru z vami. Seveda pa je v SEO vključeno veliko več na področju marketinga.

Ali se integrira tudi analitika v spletno stran?

Da. Za vas na spletno stran pravilno namestimo tudi vse potrebno za vodenje analitike kot je Google Analitika, Facebook Pixel ipd.

Kaj pa gostovanje? Se poskrbi tudi zanj?

Da, z največjim veseljem. Glede na vaše zahteve, optimalno delovanje in cenovno najbolj ugodno možnost za vas naredimo ponudbo vam najbolj ustreznih gostovanj in po želji tudi v celoti uredimo.

Vrste marketinga?

Marketing se izvaja tako digitalni kot klasični oziroma oboje hkrati. Izbira in odločitev sta odvisna od želj, ciljev kot tudi najbolj optimalnih poti za dosego želenega.

Kaj vključuje digitalni marketing?

Digitalni marketing vključuje tako oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram ipd.), vodenje rednih aktivnosti, nagradnih iger kot tudi sodelovanje z zunanjimi mediji, influencerji ter ostala področja, ki so del vsakdana digitalnega sveta. 

Kaj vključuje klasični marketing?

Klasični marketing vključuje sodelovanje s tiskanimi mediji, radio postajami, televizijo in ostalimi kanali kot tudi pripravo oziroma sodelovanje pri pripravi vsega potrebnega za izvedbo. 

Se poskrbi tudi za SEO?

Da, tudi SEO je tisti, ki predstavlja nepogrešljiv del marketinga kot tudi vidnosti na spletu. Poskrbimo, da vas z ustreznimi ključnimi besedami med iskalniki na vrh zavihtimo pri tem pa je osnovni on-site SEO vključen tudi že pri izdelavi/prenovi spletnih strani. 

Kaj vključujejo poročila o marketingu?

Poročila vključujejo pregled aktivnosti izvedenih na področju marketinga, hkrati pa vključujejo vse podrobnosti v povezavi z ROI, možnostmi, gibanji in pričakovanji. 

Kako je s tujimi trgi?

Tudi tuji trgi so tisti, ki se jih z veseljem pokrije. Država, celina, jezik ni nobena ovira. Seveda pa se pred začetkom delovanja na tujem trgu naredi temeljit pregled, preveri pokritost potrebovanih področij za nemoteno delovanje oziroma se zanje najde najboljša rešitev. 

S kakšnimi sredstvi se izvaja marketing?

Sredstva, njihov obseg, so v prvi vrsti odvisna od odločitve naročnika. Seveda pa se ob seznanitvi z željami in cilji, stanje in možnosti pregleda bolj podrobno in se ob tem prav tako lahko poda priporočeno vsoto s katero bi bila dosega ciljev lahko na dosegu v dogovorjenem časovnem obdobju oziroma bi predstavljala najlažji doseg zadanega. 

Kaj vse se z marketingom lahko pokrije?

Marketing lahko pokriva podjetje kot celoto, kot tudi posamezne blagovne znamke, izdelke in/ali storitve. Lahko se izvaja v sklopu posamezne kampanje ali na redni ravni. 

Kdaj se lahko pričakuje rezultate?

Točen datum je težko določiti, saj se le to razlikuje od stanja na trgu, obsega dela in vloženih sredstev kot tudi izbire kanalov preko katerih se izvaja marketing. V vsakem primeru se glede na zgoraj omenjene izbire poda okvirni datum, ki se ga sproti skupaj spremlja in zasleduje. 

Je vključeno tudi svetovanje?

Da. Svetovanje je vključeno že v osnovi, saj je cilj, da se glede na rezultate, morebitne spremembe in spremljanje skozi delo priporoči najboljše rešitve v kolikor se le te pojavijo in morda ne spadajo v prvotni dogovor. 

Kaj vključujejo raziskave in analize?

Raziskave in analize vključujejo različna področja z različnimi podatki, ki se razlikujejo od posamezne želje do posamezne želje. Pri tem pa vse raziskave in analize vključujejo tako pregled trga, trendov, konkurence in vsega ostalega. 

Katera področja se z njimi lahko pokrije?

Področja so lahko različna. Lahko se preveri konkurenco na področju delovanja, prisotnost v izbrani smeri delujočih in vidnih na spletu, povpraševanje po posamezni storitvi ali izdelku ipd.

Ali so vključeni tudi sestanki?

Seveda. Preden se delo prične je oziroma so organizirani tudi sestanki katerih cilj je začrtati delo in njegove cilje. V kolikor je delo razdeljeno po sklopih oziroma poteka daljše obdobje, se organizirajo po želji lahko tudi vmesni sestanki na katerih se pregleda rezultate, zmeraj pa sledi sestanek na koncu, kjer je predstavljena celota z vsemi rezultati. 

Ali je možen sprotni vpogled v aktivnosti?

Da. Četudi celota ali posamezen sklop še ni končan, se lahko omogoči vpogled v trenutno delo.

Se lahko sproti vključi dodatna področja?

Da. V kolikor so ta področja neposredno povezana z raziskavami in analizami v teku, ni problema. V kolikor so to čisto ločena področja, se to vodi zase. 

Ali so raziskave in analize možne tudi za tuji trg?

Da. To je možno tudi v primeru tujega trga. Tako kot pri slovenskem se tudi pri tujem pregleda vse specifike in doreče cilje na osnovi katerih se opravi razskave in analize. 

Katere informacije posredovati ob začetku?

Za izvedbo raziskav in analiz so pred samim začetkom potrebne posamezne informacije katerih obseg je odvisen od samega namena in cilja. O vsem te pa se dogovori na samem začetku tako da so podana vsa ustrezna navodila, ki omogočajo, da so informacije hitro zbrane in posredovane.

Kako poteka poročanje o aktivnostih?

Poleg sestankov, se za vmesne sklope odda poročilo tudi v pisni obliki ali po dogovoru v kateri drugi. Prav tako v takšni obliki sledi končno poročilo. Poleg tega, pa sprotno poročanje poteka tudi redno na običajne načine preko elektronske pošte ipd.

Koliko časa trajajo zadeve?

Koliko časa trajajo raziskave in analize, je odvisno od zahtevnosti in obsega naročila. Lahko od nekaj dni do nekaj tednov. V vsakem primeru pa so okvirni obseg in s tem datumi podani na samem začetku.

Kako naprej ob zaključku in znanih rezultatih?

Ob zaključku in znanih rezultatih so poleg poročanja o slednjih predstavljene tudi nadaljnje možnosti povezane z njimi za katere se lahko odločite po lastni želji.

Kaj vključuje Leteči sodelavec?

Leteči sodelavec vključuje tako delo na področju spletnih strani, marketinga, raziskav in analiz kot tudi rednih sestankov, obveščanja in pregleda nad celotnim delom tudi v širšem smislu. Prav tako vključuje tudi vodenje dodeljene ekipe, uvajanje posameznikov in ostalega.

Na katerih območjih se izvaja?

Leteči sodelavec se izvaja po celotni Sloveniji. V kolikor je delo v prostorih podjetja predvideno znotraj občine Ljubljana ali 20 km izven nje, vožnja ne predstavlja nobenega dodatnega stroška. V kolikor je delo oddaljeno dlje, so pri tem za pokriti le slednji, malica ne. 

Se lahko vsebina sodelovanja tudi spreminja?

Da. Vsebina sodelovanja se lahko tudi spreminja. Seveda se za to ustrezno prilagodi tudi dogovor o sodelovanju.

Ostale prednosti Letečega sodelavca?

Poleg prilagodljivosti, večjega obsega dela na vseh področjih, dela neposredno v prostorih, neposrednega sodelovanja z ostalimi zaposlenimi in udeležbe na sestankih, je prisoten tudi osebni odnos, sproščeno vzdušje kot tudi hitrejše in lažje reševanje morebitnih nesoglasij. 

Kaj pa sodelovanje na širšem področju?

Sodelovanje na širšem področju je prav tako možno le to, vsebina in obseg njega, pa je odvisno od dogovora in želja z vsakim naročnikom posebej. 

Kako poteka delovanje?

Delovanje poteka tako na daljavo kot tudi v prostorih naročnika v sklopu odobrenega načrta dela za posamezno obdobje (npr. mesec, leto). To pomeni, da se Leteči sodelavec glede na želje naročnika prilagodi in posamezne aktivnosti delno ali v celoti opravlja v njegovih prostorih, je tam prisoten na sestankih ter po dogovoru sodeluje tudi v sklopu drugih aktivnosti skupaj z ostalimi zaposlenimi.

Kako je v primeru ekipe?

V kolikor bi bila za delo potrebna manjša ali večja ekipa, s tem ni problema. Leteči sodelavec lahko predstavlja le del ekipe ali pa jo z veseljem tudi vodi. Pri tem je ekipa lahko sestavljena iz poljubnega števila sodelujočih in potrebnih področij. 

Leteči sodelavec prevzame tudi zunanjo komunikacijo?

V kolikor je za posamezne aktivnosti predvidena tudi komunikacija z deležniki, ki niso neposredno povezani z Letečim sodelavcem ali naročnikom, se ta del nalog z veseljem prevzame v kolikor je ta predvidena za nemoteno izvajanje aktivnosti v sklopu delovanja Letečega sodelavca.

Leteči sodelavec tudi za zunanje ekipe?

Leteči sodelavec je na voljo tudi za sodelovanje ali vodenje ekip, ki  niso neposredno povezane s slednjim ali z naročnikom samim v kolikor le to pokriva njegovo delo.

Kako je s poročanjem in sestanki?

Poročanje in sestanki so samodejni vključeni sodelovanje z Letečim sodelavcem. 

Scroll to Top